Gestió de Pagaments i Tresoreria

Gestió Activa compta amb un departament de dedicació exclusiva a la gestió del procés de pagaments dels nostres clients.

La Gestió del procés de pagaments comporta dues parts diferenciades:

  • Definició dels requisits formals de documentació necessaris per a la realització dels pagaments.
  • Definició de la política de pagaments de la companyia.
  • Definició del procés d’aprovació de pagaments de la companyia.
  • Definició dels requisits d’informació a Direcció sobre l’estat dels pagaments.

Execució del Procés:

  • Verificació del compliment dels requisits formals de documentació necessaris per a la realització dels pagaments:
    • Comanda- Albarà-Factura-Ordre de Pagament.
    • Signatures necessàries per tipologia o import de compra.
  • Preparació de l’informe consolidat de pagaments per la seva aprovació.
  • Preparació de les ordres de pagament.
  • Informació periòdica sobre l’estat dels pagaments a proveïdors.
  • Plataforma d’atenció als proveïdors i de gestió d’incidències o disputes sobre el pagament.

La bona gestió del procés de pagament a proveïdors

Share This