Gestió Activa col·labora amb els seus clients en l’extracció de valor dels processos administratius i comptables.

Històricament, processos administratius com la gestió de comptes per pagar, comptes per cobrar, comptabilitat, nòmines i fiscalitat de l’empresa han sigut percebuts simplement com a despeses necessàries per la bona operativitat del negoci. 

L’empresa porta la comptabilitat per que es un requisit legal i el procès es converteix en un cost on per un costat entra la informació diversa (factures, etc…) i per un altre es produeixen uns llistats d’informació fora del temps i amb poca aplicació per la planificació estratègica i el dia a dia operatiu de l’empresa.  En definitiva, no s’extrau valor del procés.

Gestió Activa canvia les regles del joc a la gestió externalitzada de processos administratius. Gestió Activa permet, mitjançant l’aplicació de metodologies i eines propietàries i l’experiència i professionalitat del seu equip, utilitzar el procés administratiu i la informació generada per aportar valor a la Direcció de l’empresa.

Gestió Activa ajuda a la Direcció de l’empresa a obtenir resposta a les preguntes més freqüents:
Necessito obtenir finançament addicional durant els propers 6 mesos?
Puc realitzar aquesta inversió?
Quant hem costaria tancar l’empresa demà?
Estic contractant personal adequadament?
Està l’empresa sanejada?
Estic pagant als meus proveïdors adequadament?
Estic cobrant dels meus clients de forma adequada?
Estic gastant massa /massa poc?
Quines accions tinc que prendre per minimitzar la factura fiscal d’aquest any?

Tots aquests dubtes i més poden ser resolts mitjançant una gestió eficient i professional dels processos administratius de l’empresa..

Gestió Activa passa a ser una part integrant de la seva empresa, alleugerant la càrrega de feina administrativa de la seva empresa, lliberant recursos interns per a enfocar-los a altres àrees més crítiques (vendes, desenvolupament de negoci, relació amb proveïdors…) i aportant proactivament respostes als dubtes sobre la planificació a curt i mig termini de la seva empresa.

Gestió Activa col·labora amb vostè per fer créixer la seva empresa.

Últimes publicacions

Nova pròrroga de l’ajuda de 400/450 euros a aturats de llarga durada (Pla PREPARA): del 16 de febrer de 2016 al 15 d’agost 2016

El pla PREPARA es torna a prorrogar durant sis mesos. És a dir, almenys seguirà vigent fins al 15 d’agost de 2016. És la desena edició d’aquest pla que es va engegar a començaments de 2011, i que està destinat als aturats de llarga durada sense ingressos, que poden rebre entre 400 i 450 euros, en funció de les seves obligacions familiars. Per poder-hi tenir accés, és necessari haver estat inscrit com a demandant d’ocupació en una oficina pública en 12 dels últims 18 mesos i no tenir rendes superiors a una quantitat equivalent al 75% del salari mínim interprofessional.

Subscribase a nuestra Newsletter

Subscribase a nuestra Newsletter

Reciba periodicamente las novedades legislativas y noticias interesantes que le ayudarán a estar al día a día en su negocio.

¡Se ha subscrito correctamente!